Opinie o produktach z Lidla

Ciekawostki i informacje o sklepach Lidl

Kampania reklamowa Lidl 2010.
W/g mediów kampania reklamowa Lidla we wrześniu, październiku i listopadzie 2010 mogła kosztować kilkanaście milionów złotych. Reklam w telewizji jest naprawdę dużo. Co ciekawe, czytając różne fora, klienci pozytywnie odbierają ta akcję.

Cytaty internautów:

-Wg mnie w chwili obecnej Lidl to dyskont, który na Polskim rynku najlepiej zarządza swoim wizerunkiem.

-W mojej ocenie kampania kształtuje wizerunek sklepu z "wyższej półki" niż inne dyskonty.

-można zwrócić uwagę to mega dużą intensywność w każdym kanale komunikacyjnym - dzięki tej intensywności- są zauważalni. W/g mediów kampania reklamowa Lidla we wrześniu, październiku i listopadzie 2010 ...

Forum: komentarze i opinie


Nick:

Treść:

Przegladaj

 Gazetki  Marki