Opinie o produktach z Lidla

Ciekawostki i informacje o sklepach Lidl

Lidl zwrot towaru.
Zwrot towaru w Lidlu. Aktualizacja 1 stycznia 2013 Uwaga, od 4 kwarta艂u 2012 w Lidlu zmieni艂y si臋 zasady i mo偶liwy jest zwrot pe艂nowarto艣ciowego artyku艂u przemys艂owego np odzie偶y wg zasad podanych na poni偶szym obrazku

Dodatkowo jest co艣 takiego jak "Gwarancja zadowolenia. Je艣li produkt okaza艂by si臋 wadliwy lub niezgodny z ofert膮 w贸wczas po okazaniu paragonu mog膮 go Pa艅stwo wymieni膰 lub otrzyma膰 zwrot pieni臋dzy.".

- bez problemu wymienia艂am odzie偶 na inny rozmiar (je艣li by艂 dost臋pny)
- zwraca艂am akumulatorki Tronic, kt贸re okaza艂y si臋 uszkodzone - otrzyma艂am zwrot got贸wki

Og贸lnie nigdy nie mia艂am problem贸w z reklamacj膮 produktu, Lidl zawsze zachowywa艂 si臋 ok. Zwrot towaru w Lidlu. {b Aktualizacja 1 stycznia 2013} Uwaga, od 4 kwarta艂u 2012 ...

Forum: komentarze i opinie

  • Klientka z Ostr贸dy 2011.01.08 13:53:35
    Niestety w Ostr贸dzie kierownik nie chcia艂 przyj膮膰 zwrotu towaru poniewa偶 stwierdzi艂 " nie mam takiego obowi膮zku i odm贸wi艂" po wi臋kszej i g艂o艣nej dyskusji przy kasie stwierdzi艂, 偶e mo偶e to zrobi膰 ale to jest tylko i wy艂膮cznie jego dobra wola. Co to oznacza艂o mia艂am Pana prosi膰???? aby 艂askawca przyj膮艂 towar, kt贸ry by艂 wadliwy i nie mog艂am go wymieni膰 -po prostu ha艅ba jeszcze z takim podej艣ciem do Klienta nie mia艂am do czynienia.
  • maja 2011.01.09 17:16:16
    Witam, ja w艂a艣nie jestem po takiej nieprzyjemnej rozmowie z kompetentnym panem z lidla. Ot贸偶 powiedzia艂, 偶e nie mo偶e przyj膮c towaru do zwrotu, poniewa偶 wyleci z pracy. Nast臋pnie m贸wi艂, 偶e przyjmuj膮c zwrot by艂aby to tylko jego dobra wola(takowej jak widac nie mia艂, ale dlaczego?), a nast臋pnie poproszony przeze mnie o napisanie na paragonie informacji, 偶e nie przyjmuje zwrotu towaru oznajmi艂, 偶e nie napisze, bo chroni go ustawa o ochronie danych osobowych i wezwa艂 na pomoc paniusi臋, kt贸ra niemal 偶e pokaza艂a mi j臋zyk. Tragedia z tym lidlem. Wyleczyli mnie skutecznie z odwiedzin i robienia zakup贸w u nich....
  • z Prudnika 2011.02.22 12:21:09
    Ja kupowa艂em mat臋 masuj膮c膮 i spyta艂em czy je艣li nie b臋dzie tak膮 jak膮 my艣l臋, 偶e b臋dzie, to czy mog臋 odda膰. OdpowiedZiano 偶e bez problemu... Na szcz臋艣cie mata jest OK :)
  • Mariusz 2011.02.28 20:58:23
    Ja kupi艂em gofrownic臋, po przyniesieniu do domu nie dzia艂a艂a. Poniewa偶 w sklepie nie by艂o ju偶 gofrownic na wymian臋, chcia艂em zwrot pieni臋dzy. Odm贸wiono, a niedzia艂aj膮cy sprz臋t przyj臋to do naprawy. Jestem zawiedziony Lidlem, bo na stronie www co innego, a w rzeczywisto艣ci co innego. Lidl w Bydgoszczy na 艁臋czyckiej.
  • Mariusz 2011.03.29 07:32:04
    Opisz臋 jak zako艅czy艂a si臋 sprawa mojej gofrownicy. Ot贸偶 min膮艂 przesz艂o miesi膮c odk膮d odda艂em j膮 do naprawy, a telefonu ze sklepu jak nie by艂o, tak nie by艂o. Poniewa偶 nie mia艂em zamiaru traci膰 czasu na je偶d偶enie do tego sklepu po sprz臋t kt贸rego i tak za pewne nie ma, zadzwoni艂em na infolini臋 i zg艂osi艂em problem. Po kilku dniach oddzwonili, przeprosili i zapytali o adres na kt贸ry wys艂a膰 gofrownic臋. Dosta艂em j膮 po kilku dniach. Wida膰 g贸ra ma prawid艂owe podej艣cie do klienta, a rzeczywisto艣膰 skrzeczy na poziomie sklepu.
  • Dotti 2011.04.15 09:38:51
    Ciekawa rzecz, kupi艂am pi偶amk臋 niby najmniejsz膮 S...okaza艂o si臋 偶e to odpowiednik co najmniej L...nast臋pnego dnia wybra艂am si臋 do lidla z pro艣b膮 o zwrot pieni臋dzy-przecie偶 nie oferuj膮 przymierzalni a handluj膮 odzie偶膮 wi臋c wydawa艂o mi si臋 oczywiste ze dostan臋 zwrot got贸wki i si臋 myli艂am jaka艣 niemi艂a pani powiedzia艂a tylko 偶e nie ma u nich czego艣 takiego jak zwrot towaru...jak to kto艣 艂adnie napisa艂 ja te偶 "wyleczy艂am si臋 z robienia zakup贸w w tym sklepie" po tym jak na mojej p贸艂ce znalaz艂a si臋 bezu偶yteczna pi偶ama kt贸ra mimo 偶e jest nowa w nienaruszonym stanie z opakowaniem i paragonem nie mo偶e by膰 wr贸cona...
  • basia 2011.05.23 18:35:50
    Mia艂am zawsze dobre zdanie osieci tych sklepow.B臋d膮c poza granicami kraju NIEMCY W艁OCHY itd.Gdy zna艂az艂am sie w E艂ku i zapyta艂am o toalete o zgrozo!Mila pani odpowiedzia艂a 偶e takowej klijentom niema.To juz niewiem czy E艂k jest w Europie czy gdzies!w lesie, ze mo偶na za艂atwiac swoje potrzeby za Lidlem...
  • Muzyk 2011.05.23 22:37:18
    W Lidlu nie ma toalety dla klient贸w. Nie rozumiem dlaczego masz o to pretensje do obs艂ugi.... Po co toaleta w spo偶ywczym sklepie??
  • basia 2011.05.24 08:50:52
    Siec sklep贸w Lidl uwaza艂am zawsze zaMarket a okazuje sie ze to sklep osiedlowy.
  • Daniel 2011.06.09 19:48:51
    A ja mam mi艂e do艣wiadczenia w tym temacie. Pani kierownik sklepu Lidl w Bydgoszczy na ul. Pomorskiej, bardzo mi艂a i wyrozumia艂a, przyj臋艂a zwrot koszuli, kt贸rej kr贸j, po przymierzeniu w domu, nie odpowiada艂 mi. Pozdrawiam Pani膮 i ca艂膮 obs艂ug臋 sklepu. Ci ludzie wiedz膮, 偶e s膮 rzeczy wa偶ne i wa偶niejsze, a klient贸w zaliczaj膮 do tej drugiej grupy.
  • kasia 2011.06.20 11:10:36
    Odradzam zakupu art agd w Lidlu-p贸艂 roku temu reklamowa艂am Ekspres ci艣nieniowy i do dnia dzisiejszego cisza!!!!!!By艂am 3razy w Lidlu ale kierownictwo nie mia艂o ochoty ze mn膮 rozmawia膰-pani w biegu raczy艂a powiedzie膰"no czeka膰 prosz臋-nawet p贸艂 roku albo wi臋cej".SKANDAL!!!!!!dzwoni艂am na infolini臋 i czekam na rozw贸j wydarze艅-je偶eli takie nast膮pi膮!
  • Marcysia 2011.07.04 17:26:16
    do klientki z Ostrody: Obowi膮zuj膮ce obecnie uregulowania prawne nie daj膮 mo偶liwo艣ci zwrotu towaru pe艂nowarto艣ciowego zakupionego w siedzibie przedsi臋biorcy (sklepie). Przyj臋cie zwrotu nieu偶ywanego towaru lub jego wymiana na inny jest dobr膮 wol膮 sprzedawcy. I tak niekt贸rzy sprzedawcy robi膮 informuj膮c, 偶e u nich mo偶na dokona膰 zwrotu towaru w terminie 2,3,7 a nawet 30 dni od zakupu pod warunkiem okazania paragonu i dostarczenia towaru nieu偶ywanego a cz臋sto nierozpakowanego. Zawsze warto robi膮c zakupy um贸wi膰 si臋 ze sprzedawc膮 czy ewentualnie przyjmie zwrot towaru gdy w domu oka偶e si臋, ze zakupili艣my nieodpowiedni rozmiar, kolor, itd. itd. Tylko trzeba przypilnowa膰 by sprzedawca odnotowa艂 swoj膮 zgod臋 na paragonie. Towar pe艂nowarto艣ciowy mo偶na natomiast zwr贸ci膰, odst臋puj膮c od umowy zawartej poza lokalem przedsi臋biorstwa lub przez internet, telefon, sprzeda偶 wysy艂kowa (na odleg艂o艣膰). W przypadku gdy konsument zawiera umow臋 w powy偶szy spos贸b, skutkiem kt贸rej jest nabycie w艂asno艣ci rzeczy ruchomej to posiada on uprawnienia do odst膮pienia od tak zawartej umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia (poza lokalem przedsi臋biorstwa), b膮d藕 dostarczenia (zakupy na odleg艂o艣膰) bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Nale偶y jednak pami臋ta膰 o tym, i偶 konsumentowi nie przys艂uguje prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 wtedy, gdy przedmiotem umowy s膮 nagrania audialne, wizualne, zapisane na no艣nikach program贸w komputerowych po usuni臋ciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Podstaw膮 prawn膮 w tym wypadku jest ustawa z 2 marca 2000r. o ochronie niekt贸rych praw konsument贸w oraz o odpowiedzialno艣ci wyrz膮dzonej przez produkt niebezpieczny /Dz.U. 00.22.271/
  • podmiejski 2011.08.11 12:45:52
    Pierwszy raz odpu艣ci艂em; drugi te偶 ale do trzech razy sztuka. Skrupulatnie zwracam uwag臋 za co - ile - p艂ac臋 (ze szczeg贸艂nym uwzglednieniem promocji!) bo przyzwyczai艂em si臋 ze nie zawsze to co na regale - "wychodzi na kasie". W takiej sytuacji wystarczy zwr贸ci膰 uwage kasjerce i ka偶dy sklep robi korekt臋 do ceny "rega艂owej". W ko艅cu - myli膰 si臋 jest rzecz膮 ludzk膮 a wiadomo sk膮dinad 偶e prawo wobec takich r贸偶nic jest bezlitosne: obowi膮zuje cena na sklepie! Ale nie wszedzie tak jest. Ciekaw膮 praktyk臋 stosuje LIDL w Redzie. Za ka偶dym razem sytuacja wygl膮da艂a identycznie: na zwr贸con膮 uwag臋 偶e na sklepie jest inna cena (sporo ni偶sza!) - Pani Kasjerka udawa艂a si臋 na ekspozycj臋; zdejmowa艂a cen臋 i ... na tym koniec. Produkt mog艂em kupi膰 w JEJ cenie. Czy tak wygl膮da w praktyce realizacja koronnego has艂a sklepu: LIDL JEST TANI? Na sklepie tak - bo w kasie ju偶 nie?.....
  • Wal 2011.08.12 20:30:46
    Zakupi艂em skaner do zdj臋膰, kt贸ry okaza艂 si臋 wadliwy. Wychodzi艂o rozmazane zdj臋cie. Zwr贸ci艂em si臋 o zwrot pieni臋dzy. Odpowiedziano mi, 偶e nie mog膮 stwierdzi膰 wady w sklepie. Musz膮 wysy艂a膰 do reklama-cji, kt贸ra stwierdzi, czy towar jest wadliwy ale to d艂ugo potrwa.Trwa艂o kr贸tko, przys艂ali nowy skaner zamiast stwierdzi膰 wad臋. Ja nie chcia艂em takiego towaru, kt贸ry po zakupie jest wadliwy i zarz膮da艂em zwrotu pieni臋dzy czego mi odm贸wiono co jest niezgodne z prawem konsumenta. By艂o to w Liddl w Bartoszycach.
  • Ba艣ka 2011.10.06 23:30:22
    W艂a艣nie kupi艂am mat臋 masuj膮c膮, kt贸ra strasznie ha艂asuje, nie wyobra偶am sobie, 偶eby si臋 przy takim ha艂asie relaksowa膰! Czy mog臋 zwr贸ci膰 towar i powiedzie膰, 偶e nie spe艂nia moich oczekiwa艅?
  • miquaa 2011.10.20 22:45:16
    Witam. Wczoraj kupi艂am sukienk臋 dzianinkow膮 w Lidlu, przymierzy艂am w domu i okaza艂a si臋 za ciasna. Chcia艂am j膮 oddac, a Pani kierownik powiedzia艂a, ze nie zwr贸ci mi pieni臋dzy, bo nie ma takiego prawa. Mysla艂am, ze j膮 kopn臋. Oznajmi艂am, ze nie wyjd臋 ze sklepu, dopuki mi nie pomo偶e. Zaproponowa艂a wymian臋...ale c贸偶...nie by艂o wi臋kszej ;( Poprosi艂am, zeby pokaza艂a mi taki art., kt贸ry zabrania jej przyj臋cia zwrotu...roze艣mia艂a si臋 i powiedzia艂, 偶e takiego nie posiada i odes艂a艂a mnie na infolini臋 i odesz艂a. C贸偶 info czynne tylko do 19. Spr贸buje jutro. A swoj膮 drog膮 to hipokryzja, ze kole偶anka 2 dni temu mog艂a oddac dres, a ja dzis nie mog艂am zwr贸cic kiecki. To chore! Lidl w Mi艅sku Maz.
  • Gracja 2011.11.09 11:04:39
    Kupi墓聜am 07.11.2011 sukienk脛聶 z dzianiny, niestety w sklepie nie otwiera墓聜am opakowania i po przyj墓聸ciu do domu i otwarciu opakowania okaza墓聜o si脛聶, 墓藕e sukienka ma skaz脛聶 fabryczn脛聟 w bardzo widocznym miejscu. Nast脛聶pnego dnia podjecha墓聜am do tego sklepu, w kt膫艂rym dokona墓聜am zakupu (Lidl ; Warszawa ul.Krakowska/Podborska) Pani kasjerka powiedzia墓聜a, 墓藕e mog脛聶 wymieni脛聡 towar ale niestety nie by墓聜o ju墓藕 tego rozmiaru , wi脛聶c poproszono Pani脛聟 kierownik, kt膫艂ra oznajmi墓聜a i墓藕 nie ma zwrotu pieni脛聶dzy tylko mam dokona脛聡 zakupu towaru na tak脛聟 warto墓聸脛聡, ile zap墓聜aci墓聜am za sukienk脛聶, stwierdzi墓聜am, 墓藕e na si墓聜脛聶 nie b脛聶d脛聶 nic kupowa脛聡, to dopiero Pani zaproponowa墓聜a, 墓藕e "sci脛聟gnie" sukienk脛聶 z innego sklepu, wzi脛聶墓聜a m膫艂j numer telefonu i oznajmi墓聜a, 墓藕e zadzwoni jeszcze tego samego dnia, ale dzie墓聞 mija墓聜 a Pani nie zadzwoni墓聜a. Ja postanowi墓聜am zg墓聜osi脛聡 reklamacj脛聶 na infolini脛聶 Lidl, tam po 10 minutach oczekiwania na po墓聜脛聟czenie, Pani odpowiedzia墓聜a 墓藕e zwroty( reklamacje) przyjmuj脛聟 i znowu wzi脛聶墓聜a m膫艂j numer telefonu i powiedzia墓聜a, 墓藕e odezw脛聟 si脛聶 do mnie do 14 dni( z tym 墓藕e po takim czasie to ja ju墓藕 chyba nie b脛聶d脛聶 mia墓聜a 墓藕adnego prawa do reklamacji), Czy wszystkie sklepy Lidl nie przyjmuj脛聟 zwrotu towar膫艂w, czy tylko jest wymiana na towar? Je墓聸li tak to wszysko wygl脛聟da to przestaj脛聶 kupowa脛聡 w Lidl.
  • sl膮sk 2011.11.11 18:06:37
    co wy tu wypisujecie sami prawa nie znacie i zaczynacie wymaga膰 w momencie kiedy klient us艂yszy s艂owo " nie nie przyjm臋 panu/ pani" : dostaje spazm贸w i wtedy sie zaczyna. Towar nie pe艂nowarto艣ciowy czy wadliwy zostaje w sklepach Lidl przyjmowany ale pierwsza procedura je偶eli jest to sprz臋t AGD/RTV je偶eli towar podlega serwisowi. Lidl wysy艂a faktycznie trwa to do ok 3tygodni max ale naprawa czy wymiana na nowy nie trwa na miejscu w sklepie. To musi ze sklepu wyjecha膰 i wr贸ci膰 wiec troche cierpliwo艣ci. Je偶eli chodzi o ubrania to faktycznie niema przymierzalni ale wystarczy sie zapyta膰 i na pewno dojd膮 pa艅stwo do jakiego艣 porozumienia czy b臋dzie to wymiana czy zwrot got贸wki do kiedy b臋dzie pani mog艂a przyj艣膰 itd tam tez pracuj膮 tylko ludzie. Nie ma takiego prawa ze bez 偶adnego podawania mo偶na przyj艣膰 i 偶膮da膰 zwrotu pieni臋dzy w niekt贸rych sklepach owszem ale to dana sp贸艂ka narzuca sobie ze klient mo偶e przez tyle i tyle bez podawania przyczyny przyjs膰 i dosta膰 pieni膮dze to jest dobra wola handlowca. W Lidlu czego艣 takiego niema ludzie my艣l膮 偶e jak w jednym jakim艣 sklepie nie mam na mysli LIdla to juz wszedzie wystarczy troche poczyta膰 o prawach konsumenta i wszystko si臋 wyja艣ni a poni偶ej przesy艂am odpowiedz na te wasze pytania http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/zwrot-i-wymiana/216000,Czy-mozna-zwrocic-towar-gdy-sie-rozmyslimy.html
  • Filip 2011.11.12 19:26:58
    Chcia艂em dzisiaj oddac zakupion膮 30min wczesniej buteleke wina wytrawnego bo chcia艂em p贸艂s艂odkie odm贸wiono mi tego t艂umacz膮c 偶e jak sobie kupi艂em to trudno .Pani by艂y niemi艂a i i lekcewa偶膮co podchodzi艂a do mojego zwrotu t艂umaczy艂a si臋 ,偶e nie chce zosta膰 zwolniona .Takiej ignorancji ze strony supermareketu nigdzie jeszcze nie do艣wiadczy艂em .Jak wida膰 LIDL MA DALEKO W NOSIE KLIENT脫W .Tesco jest o wiele bardziej kompetetn膮 firm膮 .
  • sl膮sk 2011.11.12 23:20:22
    to jest infolinia zadzwonic to jest problem z personelem a nie z Lidlem. Nie widze problemu zeby zrobic zwrot na alkochol takie przypadki zdarzaj膮 sie bardzo rzadko tak jak m贸wie problem z ludzmi jak cos zapraszam na Piekary u nas niema takich problem贸w:-)
  • stan63 2011.11.14 09:18:44
    W Gda艅sku na Grunwaldzkiej r贸g Ko艣ciuszki Pani kierowniczka odm贸wi艂a mi zwrotu towaru. Kupi艂em lampk臋 z kt贸rej nie by艂em zadowolony a w sklepie brak mo偶liwo艣ci sprawdzenia 艣wiecenia. Koniec zakup贸w a LIDLU!!!. To za艣cianek a slogan dbania o zadowolenie klienta to farsa.
  • Korzystno 2011.11.14 15:28:01
    W listopadow膮 niedziel臋 dokona艂em zakupu robota kuchennego w ko艂obrzeskim Lidlu. Gdy m贸j zakup zaprezentowa艂em 偶onie dosta艂em bur臋 ze s艂uszn膮 sk膮din膮d argumentacj膮, 偶e zakup jest nieprzemy艣lany gdy偶 wszystkie sk艂adniki zakupionego kombajnu AGD ju偶 mamy i szkoda jest wyrzuca膰 sprawny sprz臋t. W poniedzia艂ek (naiwny) poszed艂em zwr贸ci膰 towar w nierozpiecz臋towanym opakowaniu. My艣la艂em, 偶e odst膮pienie od umowy jest mo偶liwe bezproblemowo. Myli艂em si臋 : w sytuacji gdy towar jest nieu偶ywany i zgodny z zawart膮 umow膮 to przyj臋cie do zwrotu zale偶y jedynie od dobrej woli kierownika sklepu. Tej kierowniczce w Ko艂obrzegu brakuje. W ten spos贸b ostrzegam wszystkich przed dokonywaniem spontanicznych zakup贸w w ko艂obrzeskim Lidlu. Ko艂obrzeg psuje robot臋 marketingowcom z Lidla. Zakup towaru w tym sklepie to na pewno nie musi by膰 "m膮dry wyb贸r" - to powinna by膰 dobrze przemy艣lana decyzja ! Nie wiem czy b臋d臋 dalej fanem Lidla. Opowiada膰 histori臋 b臋d臋 wszystkim - nie b臋dzie to jednak reklama jakiej 偶yczy艂by sobie ten sklep.
  • jelenia g贸ra-cieplice 2011.11.18 13:45:04
    Pani ze sklepu lidla w cieplicach wprowadzi艂a mnie w b艂膮d informuj膮c , ze bede mogla zwrocic towar, ale w tym samym dniu. wieczorem kiedy by艂a juz inna zmian towaru mi nie przujeto a ni na drugi dzien kiedy ponownie sie udalam do tego sklepy. Na infolinii mieli do mnie oddzwonic do 2 tygodni. Kiedy termin mina艂 sama musia艂am zadzwonic, nikt nie raczy艂 sie ze mna skontaktow膰. Dowiedzia艂am sie ze moja skarge odrzucono pomimo pomylki sprzedawcy. Zosta艂am z kurtk膮, 3 p艂aszczykami i bluz膮-艂膮cznie z towarem bezuzytecznym na 340z艂, gdzie na 100% sklep sprzeda艂by ten towar w ci膮gu jednego dnia. Jest mi tak przykro,偶e bede omijac ten sklep na odleg艂o艣膰 juz zawsze i napewno obsmaruj臋 te firme gdzie sie tylko da- gazety, internet itp. W niemczech w Lidlu towar mozna zwr贸ci膰 nawet po dw贸ch tygoniach.... przeciez to ta sama korporacja, nie rozumiem i nie odpuszcz臋....
  • moniaczka77 2011.11.25 10:08:19
    Zakupi艂am dwa tygodnie temu papucie z absem dla 1,5 rocznego dziecka, w domu okaza艂o si臋 偶e ten abs to bzdura dziecko co 3 kroki le偶a艂o, chcia艂am zwr贸ci膰 towar niestety nie przyjeli w Lidlu B臋dzinie i odes艂ali na infolini臋. Dzwoni艂am tam ju偶 4 razy i dalej czekam, to parodia .... nigdy w 偶adnym sklepie nie spotka艂am sie z czym艣 takim .... nie zdaja sobie sprawy 偶e traca tym sposobem klient贸w
  • logan 2011.12.08 15:58:41
    Jestem bardzo rozczarowana sklepem LIDL.Jedyny sklep,kt贸ry nie przyjmuje zwrotu towaru.Takie rzeczy mog膮 si臋 tylko zdarzy膰 u nas w Polsce.Na pewno by艂 to ostatni zakup w tym sklepie
  • Rysiek Bydgoszcz, Fordon 2011.12.15 19:25:01
    呕ona zakupi艂a grill elektryczny, kt贸ry jest pokazany w gazetce jakby mia艂 p艂yt臋 grzejn膮. Oczywi艣cie by艂em w pracy i prosi艂em j膮 o ten zakup. Po rozpakowaniu okaza艂o si臋 偶e na element grzejny nak艂ada si臋 jak膮艣 tack臋. Tego samego dnia chcia艂em odda膰 produkt niestety nie uzyska艂em zgody. Na gazetce jest naprawd臋 pokazany jakby mia艂 p艂yt臋 grzejn膮.Na pewno by艂 to r贸wnie偶 ostatni zakup w tym sklepie. Po zatym bardzo niemi艂y m艂ody cz艂owiek,
  • Marco 2011.12.19 10:45:58
    A propos dobrej woli, niby to zale偶y od kierownika sklepu, ale sklep nie nale偶y do niego wi臋c jak w danym tygodniu przyj膮艂 ju偶 du偶o zwrot贸w(nie myli膰 z reklamacj膮)! to nie przyjmie kolejnego. Przed zakupem radz臋 si臋 wi臋c dogada膰 z kierownikiem. O zwrot pieni臋dzy jest ci臋偶ko, ale o wymian臋 na inny rozmiar czy inny produkt o wiele 艂atwiej. Je偶eli przyjdziecie do sklepu i z miejsca zaczniecie krzycze膰 o zwrot pieni臋dzy to tylko sobie szkodzicie. To sklep mo偶e przyj膮膰 zwrot, ale nie musi. Nie oczekujcie te偶 dobrej woli od osoby na kt贸r膮 drzecie mord臋... @Wal Przeczytaj przepisy, Ty zg艂aszasz reklamacj臋, ale to sprzedawca decyduje czy b臋dzie naprawa, wymiana na nowy czy zwrot pieni臋dzy. I o ile w przypadku ponownej naprawy mo偶esz za偶膮da膰 wymiany na nowy, to nie mo偶esz 偶膮da膰 zwrotu pieni臋dzy. Polityka ka偶dego sklepu jest taka by pierwsze naprawi膰/wymieni膰 na nowy a dopiero gdy naprawa jest niemo偶liwa a towaru ju偶 nie ma na stanie to nast臋puje zwrot pieni臋dzy..
  • Artur, Lidl Warszawa Targ贸wek 2011.12.22 15:08:20
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony obs艂ug膮 sklepu Lidl, towar zost艂 bezproblemowo przyj臋ty.Polecam.
  • 2011.12.30 12:25:02
    Marco czy偶by艣 pracowa艂 w lidlu :-)
  • zakup_Lidl 2012.01.20 18:37:15
    W Piasecznie nie chcia艂 przyj膮膰 kierownik sklepu zwrotu towaru i odes艂a艂 do infolinii. Tam mi臋dzy s艂owami mo偶na us艂ysze膰,偶e decyzj臋 o zwrocie podejmuje kierownik regionalny i zale偶y to od jego nastroju. Przedzwoni艂 i z u艣miechem poinformowa艂, 偶e nie przyjmuj膮 zwrot贸w. Wniosek prosty,co innego w teorii,co innego w reklamie i polityce reklamowej Lidla.Dla mnie obsuwa,bo trac膮 klient贸w,za byle co,a maj膮 dobr膮 jako艣膰 wi臋kszo艣ci towar贸w.A je偶eli kto艣 wyda艂 kas臋 i sprz臋t chce zwr贸ci膰,nawet dnia nast臋pnego,zachowuj膮 si臋 jak akwizytorzy, kt贸rym uda艂o si臋 wepcha膰 towar.Nawet w Biedronce przyjmuj膮 zwroty-rok temu,w przypadku kina domowego i nikt nie robi艂 problemu.Nic moja rodzina,ani bliscy tam nie b臋d膮 kupowa膰,skoro oni tak graj膮 z klientem.Nie ma dobrej woli sprzedawcy,nie ma du偶o zostawiaj膮cych u nich kasy klient贸w.Zdecydowanie odradzam!
  • Lipa 2012.01.22 16:25:09
    Potwierdzam,Lidl dba o reklam臋,nie dba o prawa klienta i jego zadowolenie.Nie zgada si臋 lub utrudnia, jak chcesz zwr贸ci膰 towar,lub gdy 偶膮dasz wydania towaru wolnego od wad lub gdy 偶膮dasz wydania towaru zgodnego w umow膮-id膮 na udry
  • Ola 2012.01.23 20:17:53
    Wi臋kszo艣c z艂ych opinii o Lidlu mog臋 potwierdzi膰. Do艣膰, 偶e Lidl nie posiada przymierzalni, to robi problemy ze zwrotem odziezy, kt贸ra okazuje si臋 w domu za ma艂a lub za du偶a. Nie jestem do ko艅ca pewna, czy Lidl nie udost臋pniaj膮c mo偶liwo艣ci przymiarki w sklepie dzia艂a zgodnie z prawem.
  • konsument 2012.02.03 19:46:16
    zapoznajcie si臋 z prawem konsumenta a p贸藕niej 偶alcie si臋 na forum i nie jestem pracownikiem sieci lidl uprzedzam pytanie
  • taka tam - lidl Pileckiego 2012.02.06 22:18:46
    Ja wczoraj zakupi艂am koszul臋. Prz kasie od kierowniczki sklepu uzyska艂am - ustn膮 - bo jak偶e inaczej - informacj臋,偶e mo偶liwy jest zwrot, w jak najszybszym terminie.W zwi膮zku z tym,偶e koszula okaza艂a sie niedobra, a chcia艂am mo偶liwie szybko za艂atwic sprawe zwrotu,poprosi艂am tat臋 aby przy okazji zakup贸w zwr贸ci艂 koszul臋.I co?Zwrotu nie przyj臋li!Szlag mnie trafia, ale, z uwagi na oczywiste wprowadzenie mnie w b艂膮d przez t臋 laluni臋, 艂atwo nie odpuszcz臋...
  • taka tam - lidl Pileckiego 2012.02.06 22:20:18
    @ konsument - prawa konsumenta znamy, uwierz! ale jako klienci nie lubimy byc robieni w.....bambuko.
  • Zdegustowany 2012.02.08 14:26:53
    LIDL ? NIE ! NIE ! NIE ! Oto ci膮g dalszy moich do艣wiadcze艅 z t膮 firm膮. Wyczyta艂em w reklamie, 偶e jest sprzedawany tam interesuj膮cy mnie przedmiot. Oddalaj膮c w zapomnienie uprzednie przykre do艣wiadczenia postanowi艂em tej firmie da膰 jeszcze jedn膮 szans臋 i uda艂em si臋 do ichnego "salonu", tym razem na skrzy偶owaniu ulic Powsta艅c贸w 艢l膮skich i G贸rczewskiej. No i sta艂o si臋. Przedmiot okaza艂 si臋 by膰 wystawiony do sprzeda偶y niekompletny, w porwanym opakowaniu. Tote偶 zrezygnowa艂em z zakupu i spr贸bowa艂em opu艣ci膰 ten przybytek handlu, ale okaza艂o si臋 to nie takie proste. Pan z ochrony przypominaj膮cy wygl膮dem i zachowaniem ciecia z PGR-u w jego schy艂kowym okresie za偶膮da艂 okazania zawarto艣ci mojego plecaczka. Stwierdzi艂 偶e wie, 偶e to jest nielegalne, ale nalega艂 i posuwa艂 si臋 do gr贸藕b. Uleg艂em przemocy, bo nie mia艂em czasu ani ochoty na dyskusje a tym bardziej konfrontacje si艂owe z tym indywiduum. Jak okaza艂o si臋 偶e nie mam 偶adnych d贸br z tego przybytku handlu nie raczy艂 nawet przeprosi膰. Wida膰 dla tego indywiduum i jego "manager贸w" takie zachowanie to standard. Ale nie dla mnie niestety. Wnioski: ta do艣膰 g艂o艣no reklamuj膮ca si臋 firma postawi艂a na tanio艣膰, ale niestety zapomnia艂a o jako艣ci i przede wszystkim o kliencie. Odno艣nie jako艣ci to kupi艂em u nich niesprawny prostownik, ale 偶e zgubi艂em paragon to przebola艂em ten zakup. Po roku ponownie zakupi艂em prostownik, ale paragony strzeg艂em jak 藕renicy. I nie nadaremno, bo ponownie okaza艂 si臋 niesprawny w chwili sprzeda偶y. Odm贸wiono mi wymiany sprzedanego w stanie niesprawno艣ci urz膮dzenia ("Salon" Powsta艅c贸w 艢l膮skich r贸g Conrada) jak zwrotu got贸wki. Arogancka pani menager z 艂aski przyj臋艂a prostownik do naprawy, z g贸ry zastrzegaj膮c 偶e naprawa potrwa miesi膮c. Po miesi膮cu nie odezwali si臋, wi臋c po up艂ywie p贸艂tora miesi膮ca sam si臋 pofatygowa艂em. Prostownika nie by艂o, wi臋c tym razem podj臋to decyzj臋 o zwrocie got贸wki. Po sze艣ciu tygodniach! Ju偶 nie b臋d臋 wspomina艂 o kapciach zakupionych w tym sklepie, kt贸re natychmiast rozklei艂y si臋 z chwil膮 na艂o偶enia na stopy, jak r贸wnie偶 wystawianiu do sprzeda偶y towaru zdekompletowanego i w opakowaniach jakby wyci膮gni臋tych psu z gard艂a. Dla mnie to totalna pora偶ka i dyskwalifikacja. Ta forma nastawiona na wyrwanie kasy zupe艂nie zapomnia艂a o kliencie i zarz膮dzaniu swoimi kadrami, chyba zatrudnianymi na zasadzie doboru negatywnego. Pewnie jak im p艂ac膮, to i maj膮 takich "meneger贸w" o socjalistycznej proweniencji. Na szcz臋艣cie my klienci mamy prawo wyboru i na tej zasadzie MOJA NOGA TAM NIE POSTANIE. A szanownym kole偶ankom i kolegom szczerze odradzam zakupy w tym szrocie zwanym LIDL ! NIGDY WI臉CEJ ZAKUP脫W W LIDLU !
  • Zdegustowany 2012.02.08 14:32:16
    Co kolega ze Skierniewic s膮dzi o tej sieci "handlowej": "lidel w SKC jest po艂o偶ony niedaleko stacyji PKP , a jak wiadomo przy stacyjach na trasie sKC-Wawa odwieczny problem stanowi parkowanie. ludki parkowali sobie na lidelu, auto stalo 8-10 h , ludzie wracali z pracy , wst臋powali do lidela , robili zakupy ... czyli si臋 kr臋ci .... ALE NIEEEEEE!!!! Lidel-owi przeszkadza艂o... i co z tego , 偶e parking przewa偶nie zajmowa艂o 5-10 samochod贸w "bie偶膮cych" i 10-15 tych od pkp... Zacz臋艂y si臋 interwencje stra偶y miejskiej , donosy i .... mandaty !!! - ludki-pracownicy z lidela wychodzili spisywali blachy , szczelali foto .. Rozpocz臋艂a si臋 antylidelowa krucjata ( niczym walka z acta) , zacz臋to agitowa膰 na niekorzy艣膰 lidela...- glownie internet itp... powiem tak - kupowalem do艣膰 cz臋sto - mi臋cho pikota, piwera i inne potrzebne rzeczy ... slysz膮c o tych mandatach ( a sam b臋d膮c doje偶dzaj膮co-parkuj膮cy do pracy-cho膰 nigdy nie parkowalem kole lidela...) , zrezygnowa艂em ..., zrezygnowa艂o wielu z zakup贸w. Efekt ? ..... par臋 dni temu widzia艂em og艂oszenie na kierownika lidela do SKC ...."
  • AntyLIDL 2012.02.11 15:46:47
    Nigdy wi臋cej zakup贸w w tej sieci! Ostatnio 07.02.2012r. kupi艂em podusz臋 elektryczn膮. Oczywi艣cie w sklepie nie ma mo偶liwo艣ci sprawdzenia czy i jak towar dzia艂a. Po dotarciu do domu i w艂膮czeniu do kontaktu okaza艂o si臋, 偶e poduszka grzeje ledwo ledwo (nawet przy ustawieniu na najwy偶sz膮 moc nie ma szans aby zagrza艂a zni臋bni臋te stopy czy ogrza艂a 艂贸偶ko w mro藕ne wieczory). Dwa dni p贸藕niej wybra艂em si臋 do sklepu w Chorzowie przy ul. Ko艣ciuszki, w kt贸rym kupi艂em ten bubel, a tu pani w kasie oznajmi艂a, 偶e "L***" zwrot贸w nie przyjmuje. Potwierdzi艂a to jej kole偶anka, stoj膮c praktycznie plecami do mnie. Wykona艂em wi臋c telefon na info lini臋. Bardzo mi艂膮 pani przyj臋艂a moje zg艂oszenie i powiedzia艂a, 偶e moj膮 spraw膮 zajmie si臋 nast臋pnego dnia kierownik sklepu. Do dzisiaj czyli 11.02 nie by艂o kontaktu ze strony kierownika, a mia艂 zadzwoni膰 i wyja艣ni膰 spraw臋. Ciesz臋 si臋, 偶e tak rzadko robi臋 tam zakupy (za zwyczaj drobiazgi). Teraz ju偶 wiem, 偶e moja noga nigdy nie postanie w ich sklepikach. Zastanawiam si臋 jak oni mogli dosta膰 jak膮kolwiek nagrod臋 "Jako艣ci obs艂ugi" - to jaki艣 偶art. NIGDY WI臉CEJ ZAKUP脫 W L***U!!!
  • Poduszka 2012.02.11 18:21:16
    Jak ju偶 nic nie wsk贸rasz z Lidlem w sprawie tej poduszki, obetnij ten sterownik kt贸ry jest a zamiast tego pod艂膮cz pr膮d przez zwyk艂y 艣ciemniacz do lamp. Ta poduszka ma 100W, ale sterownik puszcza tylko 25W i efekt jest taki jak piszesz tzn 偶臋 poduszka prawienie grzeje...
  • zuzia 2012.02.15 19:06:42
    a ja wybieram si臋 w艂a艣nie zwr贸ci膰 nie przemy艣lanie zakupiony blender, a偶 sama jestem ciekawa..
  • zadowolony klient :) 2012.02.22 18:41:44
    Witam Pa艅stwa.Zazwyczaj nie wypisuj臋 nic na forach, ale podejm臋 obron臋 tego sklepu. Du偶o winy le偶y po stronie kierownik贸w. Moja rada wygl膮da tak: nie chcecie sobie psu膰 nerw贸w? dzwo艅cie na infolinie, przynajmniej na pewnego p贸jdziecie po zwrot got贸wki. Nie podoba Wam si臋 zachowanie kierownika/zast臋pcy? Dzwo艅cie ze skarg膮 na infolinie.....Chcecie by膰 pewni, czy wam zwr贸c膮 za ma艂膮 sukienk臋? Tak ja czyta艂am wy偶ej, popro艣cie o parafk臋 kierownika, 偶e przyjmie w tym samym dniu lub dnia nast臋pnego. Jest tyle prostych wyj艣膰....Nie rozumiem Waszej frustracji....Co do Pana od prostownika, wsp贸艂czucia, trzyma si臋 Pana fatum. Skoro wiadomo ju偶, 偶e produkty pe艂nowarto艣ciowe nie podlegaj膮 zwrotowi, to po co je kupujecie? 艁adne,fajne ale jednak zwr贸c臋 bo jednak mi si臋 nie podoba. Ta firma ma swoj膮 filozofi臋 i nie przyznaje komu艣 zwrot贸w za nieprzemy艣lany zakup, widocznie pochwala my艣lenie :) Za bubel, popsuty artyku艂 s膮 zwracane pieni膮dze, ale jak pisa艂am wy偶ej - dzwo艅cie na infolinie zamiast liczy膰 na dobry nastr贸j kierownika.
  • gratka 2012.02.28 08:30:20
    Dzisiaj widzia艂am fajn膮 maszyn臋 do szycia, chcia艂am kupi膰, ale jaka艣 inna klientka odradzi艂a mi, bo podobno s膮 du偶e problemy z gwarancj膮 u nich. Teraz przegl膮dam wasze posty i stwierdzam 偶e dobrze 偶e odpu艣ci艂am. Swoj膮 drog膮 w krytykowanej wsz臋dzie biedronce ze zwrotami nie by艂o nigdy problem贸w. Jakie艣 1,5 roku temu chcieli艣my odda膰 do naprawy radio kt贸re po p贸艂torarocznym u偶ywaniu zacz臋艂o szwankowa膰. Zamiast naprawia膰 oddali nam od pieni膮偶ki od r臋ki.
  • 艣l膮sk 2012.03.01 19:51:28
    bo widocznie niepodlega艂 gwarancji i dlatego zwr贸cili pieni膮dze. Jezeli chodzi o maszyne do szycia to jak moze byc problem z gwarancja LIdl ma 3 lata gwarancji. Zgadam si臋 z zadowolonym klientem macie infolinie to dzwoncie nikt z klient贸w niebierze pod uwage ze nawet ten kierownik ma swojego prze艂ozonego kt贸remu musi wszystko t艂umaczyc dlaczego przyjmuje pe艂nowartosciowe zwroty mysliscie ze jak powie sie do swojego prze艂ozonego "ze towar by艂 nieprzemyslany" przecierz nikt wam tego towaru na si艂e niewciska mozecie tam go ogl膮dac od 8-21
  • miro 2012.03.04 12:27:47
    Dzisiaj uda艂o mi si臋 zwr贸ci膰 dr膮偶ek do 膰wicze艅. Pani kierownik by艂a mi艂a i nie robi艂a 偶adnych problem贸w. Pozdrawiam pani膮 ze Starogardu Gd. Chcia艂bym by膰 zawsze tak obs艂ugiwany. Wida膰 czasami trafiamy na normalnych, 偶yczliwych ludzi:)
  • Patree 2012.03.09 09:24:57
    Witam Kupi艂am wczoraj szlafrok dla m臋偶a. Po powrocie z pracy m膮偶 szlafrok przymierzy艂, okaza艂 si臋 za ma艂y,niestety. Dzisiaj pojecha艂am do Lidl-a, niestety towaru nie by艂o,wi臋c nie mog艂am zmieni膰 na rozmiar wiekszy, a zwrotu pieni臋dzy sklep nie robi. Zapyta艂am kobiete kt贸ra do mnie wysz艂a, gdzie jest napisane 偶e zwrotu mog臋 dokona膰 w dniu zakupu odpowiedzia艂a bezczelnie-NIGDZIE!!!Ale zwrot贸w oni nie przyjmuj膮. Zapyta艂am-co mam z tym zrobi膰 szlafrokiem kt贸ry jest ewidentnie za ma艂y-a ona na to,偶e NIE WIEM!!!Mysla艂am,偶e mnie co艣 trafi. Powiedzia艂am,偶e w takim razie wyja艣ni臋 t臋 spraw臋 w biurze Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w. Nie jestem osob膮 za przeproszeniem upierdliw膮,ale z tego co wiem jest 5 dni lub 7 na zwrot lub wymian臋 towaru bez koniecznosci t艂umaczenia si臋. LIDL-Pi艂a ul. Okrzei 2
  • maria 2012.03.09 11:55:16
    Czesto kupuje w LIDLU na Brodnie i tez mam pecha do rozmiarowki ubran. Wlasnie wczoraj kupilam bluzki, ktore okazaly sie za male. Pobieglam dzis rano zeby wymienic na wieksze, okazalo sie ze juz nie ma tego rozmiaru. Grzecznie poprosilam p. kierownik o zwrot gotowki. Odmowiono mi w bardzo arogancki sposob. Moje argumenty nie przemawialy do tej osoby. Nadzialam sie juz dwa razy na takim nie trafionym zakupie. Odradzam zakup w tym Lidlu na Brodnie.Nigdy wiecej !!!
  • 2012.03.29 17:33:00
    Co do reklamacji to prawda Lidl ma gdzie艣 swoich klient贸w ,jeden wielki SYF
  • jerzy 2012.03.29 21:51:55
    a ja kupuj膮c w Lidlu w Czechowicach- Dziedzicach, w przypadku ubra艅 , zawsze pytam o mo偶liwo艣膰 ewentualnego zwrotu , wiadomo , 偶e z rozmiar贸wk膮 jest r贸偶nie i nigdy nie mia艂em problemu na nast臋pny dzie艅 z w/w. zdarzy艂o mi si臋 dwa razy. zawsze grzecznie i spokojnie.polecam.przeciwnie do Lidla w Bielsku-Bia艂ej. Przed tym ostatnim ostrzegam. C贸偶 , czynnik ludzki.
  • iza 2012.04.19 20:16:47
    nigdy wiecej zakup贸w w tym sklepie!!!! Kupi艂a pokrowce do samochodu. na opakowaniu pisze, 偶e pasuj膮 do wi臋kszo艣ci marek samochod贸w. Nie wyszczeg贸lniono jakich. Okaza艂o si臋 ze do naszego samochodu nie pasuj膮 wi臋c po godzinie chcieli艣my zwr贸ci膰 nieuszkodzone z paragonem do sklepu. Niestety TEN sklep nie przyjmuje towaru nie uszkodzonego. no i mog臋 sobie wyrzuci膰 pokrowce za 75 zl. Zlodzieje nie sklep. Wyleczy艂am si臋 z zakup贸w tam.
  • arek 2012.04.25 19:44:21
    Lidl czeladz. Nie przyjmuja ubran, gdy okaze sie ze jest niezgodny z rozmiarem. Ich obowiazkiem jest wymiana na nowy. Niestety w momencie, kiedy nie ma innego rozmiaru sprawa jest odrzucana. Uwazam ze to jest polski syf i bagno, gdzie nie oferujac przymierzalni, rozna rozmiarowke nie uwzglednia sie reklamacji klientow. Porownujac lidl niemiecki do polskiego to w polsce jest zapyziale dziadfostwo i to zalezy od ludzi. ktorzy te sklepy obsluguja. Moja obecnosc w tym sklepie to rzadkosc. Wszystkie te pseudo promocje wychodza drozej niz na allegro. A jakosc jest beznadziejna. Normalne dno. Np sokoworowka rozlatywala sie przy byle marchewce. ODRAZAM
  • Radom lidl niezadowolony 2012.05.14 10:50:13
    Kupi艂em mini szlifierk臋 i si臋 okaza艂o po przyj艣ciu do domu i rozpakowaniu jej ze brakuje tarcz do ciecia. Poszed艂em godzin臋 p贸藕niej reklamowa膰 towar nie zgodny z opisem i si臋 dowiedzia艂em ze mog膮 go wys艂a膰 do reklamacji. Czas czekania to miesi膮c lub wi臋cej. Takie rozwi膮zanie mnie nie interesuje bo jest mi ona potrzebna. Dzisiaj id臋 jeszcze raz bo zaproponowa艂em im 3 rozwi膮zania: 1 zwrot pieni臋dzy 2 wymiana lub uzupe艂nienie brak贸w w komplecie 3 zmniejszenie ceny i sobie sam dokopi臋 te tarcze
  • Ka艣ka 2012.07.04 12:59:49
    No ja tez wyleczy艂am si臋 dzisiaj z zakup贸w w sklepach Lidl do tej pory nie mia艂am problemu z wymian膮 lub zwrotem ubrania kt贸re nie pasowa艂o ,wczoraj kupi艂am bluzk臋 kt贸ra w domu si臋 okaza艂a za ciasna chcia艂am zwr贸ci膰 bo wymieni膰 nie mog艂am to by艂 najwi臋kszy rozmiar sprzedawany ale Pan w Szczecinie stwierdzi艂 偶e od 1 ,07 ju偶 nie przyjmuj膮 zwrot贸w . Wchodz膮c na to forum nie mia艂am poj臋cia o skali niezadowolonych ludzi ja odradzam tam zakupy co innego jak by by艂a mo偶liwo艣膰 przymierzenia nie czepia艂abym si臋 a tak trac膮 sami mia艂am zrobi膰 du偶e zakupy pojecha艂am do Biedronki niech konkurencja zarabia .
  • Nick:t 2012.07.07 17:58:54
    mnie jako wiernego klienta tez stracili. Jak wy偶ej od 01.06 pono膰 nie przyjmuj膮 zwrot贸w, ale o tym decyduje kierownik. Na infolinie kazali dzwoni膰
  • Izus 2012.07.14 12:29:54
    Kupilam posciel w Lidlu, nastepnego dnia chcialam towar jescze nierozpakowany zwrocic z uwagi na zly rozmiar. Nie udalo sie. Zadzwonilam na infolinie i nastepnego dnia kierownik sklepu zadzownil do mnie abym przyjechala zwrocic towar. Udalo sie. Szkoda, ze aby zwroci towra trzeba az tyle zachodu...kiepsak polityka firmy, wiecej nic oporcz bulek w lidlu nie kupie. Niech skorzysta z tego konkurencja Lidla, ktora bez problemu zwroty przyjmuje:-)
  • Nick:t 2012.07.18 13:42:31
    no do mnie po 7 dniach nie zadzwonili. Infolinia przeprosi艂a czekam dalej...
  • hi 2012.07.18 16:46:39
    mam podobne do艣wiadczenie. dosta艂am w prezencie spodenki rozmiar L (bo taki nosz臋) ale w lidlu rozmiar L to 44/46 (no bez jaj) to te偶 posz艂am 偶eby wymieni膰 towar na mniejszy - du偶o mniejszy!!!! ale oczywi艣cie rozmiaru nie by艂o (towar przebrany). Zapyta艂am czy jest mo偶liwo艣膰, 偶e w najbli偶szym czasie b臋dzie ponownie wystawiony taki towar. Us艂ysza艂am, 偶e nie. Wi臋c chcia艂am zrobi膰 zwrot (po co mi takie wielkie galoty!!)... i co us艂ysza艂am? nie ma mo偶liwo艣ci zwrotu. Oto w艂a艣nie LIDL straci艂 kolejnego klienta (a du偶o kasy u nich zostawi艂am)
  • ela 2012.07.19 12:46:28
    po dzisijaszych zakupach i tez mam dosc lidla,chcilam odac zakupiony towr i pani powiedzila wymiana na ka偶dy inny a teraz sie okazuje ze spozywka NIE musialm kupic cos na sile.Przy kasie zaplacilam za towr a zwrot musilam podpiszc ze zwrocono mi gotowke czyli mozna wycofac ze sklepu tylko troche szczerych checi,cos tu jest nei tak a Berlinie wymaian toru bez problemu a tu cigle pod gorek .No tak kase tzrab trzymac jak sie ja juz zostawilo w LIDLU zalosne to wszytko.Nich zrobia przymierzalnie i bedzie ok, nie bedzie zwrotow
  • Sylwia 2012.07.23 23:08:03
    Reklamowa艂am zakupiony w Lidlu owerlock (zepsu艂 sie po dw贸ch miesi膮cach u偶ytkowania). Zadzwoni艂am na infolini臋, poinformowano mnie, 偶e mog臋 oda膰 towar do sklepu lub reklamowa膰. By艂am zainteresowana reklamacj膮, bo w sklepie takich maszyn ju偶 nie by艂o. Przekierowano mnie na firm臋 serwisow膮. Mi艂y pan wypyta艂 w czym problem, wzi膮艂 moje dane teleadresowe. Na drugi dzien na meila otrzyma艂am list przewozowy. 12 lipca br. kurier odebra艂 ode mnie spakowan膮 maszyn臋, a19 lipca br. kurier dostarczy艂 mi nowiutki owerlock. Dodam, 偶e Obs艂uga kurierska w obie strony na koszt firmy. Jeszcze jeden przyk艂ad na plus dla Lidla: Kupi艂am spodnie, kt贸re niestety okaza艂y si臋 za ciasne, w sklepie nie by艂o innych na wymian臋. Przyj臋to zwrot spodni i oddano mi got贸wk臋. Rzecz mia艂a miejsce w Gda艅sku. Zgadzam si臋 z moj膮 przedm贸wczyni膮, 偶e przymierzalnia w sklepie zaoszcz臋ci艂aby wiele stres贸w.
  • geniu 2012.08.24 00:16:17
    Ludzie czy wy naprawde my艣licie, 偶e taki kierownik sklepu mo偶e o czym艣 decydowa膰? Taki kierownik ma nad sob膮 innego kierownika a tamten nast臋pnego i tak naprawd臋 kierownik w sklepie nie jest po to 偶eby ustala膰 swoje zasady ale po to 偶eby kierowa膰 zespo艂em pracownik贸w i sklepem wg. ZASAD OG脫LNIE PRZYJ臉TYCH I ODG脫RNIE MU NARZUCONYCH. I naprawde zaskakuje mnie, 偶e nikt z os贸b skar偶膮cych si臋 na brak mo偶liwo艣ci zwrotu towaru nie zauwa偶y艂 偶e wszyscy kierownicy m贸wia to samo tzn. 偶e nie wolno im robi膰 zwrot贸w i je艣li robi膮 w nielicznych przypadkach m贸wi膮 偶e to ich dobra wola. Czy to znaczy,偶e wszyscy w ca艂ej polsce um贸wili si臋,偶e tak b臋d膮 m贸wi膰? Nie to znaczy,偶e tak musz膮 m贸wi膰 je艣li chc膮 pracowa膰.A to 偶e na infolini przepraszaj膮 i chc膮 sie dogada膰 to tylko dlatego 偶e "g贸ra" sama sobie nie b臋dzie szkodzic.Pami臋tajcie kierownik to te偶 pracownik jego te偶 kto艣 zatrudnia i od niego wymaga. Pozdrawiam :)
  • Nick:t 2012.08.27 09:49:33
    ok, zadzwonili po ponad miesi膮cu - skar偶yli si臋 na jaka艣 awarie systemu. Towar oddany.
  • psia mama 2012.09.01 17:06:22
    5 dni temu kupi艂am maszynke do strzy偶enia ps贸w. Bardzo sie ucieszy艂am ,bo maszynka by艂a niedroga (50 z艂) i ma 6 grzebieni reguluj膮cych wysoko艣c strzyzenia. Niestety przy kontakcie z moim psem okaza艂a sie zupe艂nie nieskuteczna. Pan kierownik Lidla w Piasecznie odes艂a艂 mnie do serwisu. Na nic przyda艂y sie moje t艂umaczenia, ze na t臋 wade nic serwis nie pomo偶e, bo to wada konstrukcyjna urz膮dzenia. Uprzejmie poinformowa艂 mnie, ze nie moze zdecydowac o zwrocie pieniedzy., chociaz od zakupu mine艂o zaledwie 5 dni. Na paragonie podpisa艂, 偶e odm贸wi艂 przyjecia reklamacji, ale o艣wiadczy艂, 偶e nie ma zadnej piecz膮tki. Co mam zrobic z takim niechcianym zakupem? Kto ma jaki艣 pomys艂 prosze o pomoc.
  • co艣 tam 2012.09.06 12:26:56
    Ludzie! lidl to firma do zarabiania pieni臋dzy nic wi臋cej... Wydaj膮 ludzi膮 dyspozycje o ZAKAZIE ZWROTU TOWARU pe艂nowarto艣ciowego... klienci si臋 burz膮 ...dzwoni膮 na infolinie ... my艣l膮c 偶e s膮 panami 艣wiata...Infolinia oczywi艣ci e przeprasza przytakuje... pracownik be i fuj... i oczywi艣cie DEBILEM jest biedny pracownik... maly pionek wystawiony jak mi臋so armatnie na lini frontu...
  • szefuncio 2012.10.29 19:34:59
    Spr臋偶arka z Lidla po 2 tygodniach u偶ywania ( 3 razy) zacz臋艂a nie nabija膰 powietrza silnik bucza艂 i nie kr臋ci艂. O da艂em do lidla i czekam ju偶 ponad miesi膮c ani pieni臋dzy i towaru totalna pora偶ka w sklepie powiedzieli 偶e mo偶e to nawet 2 miesi膮ce potrwa膰. Co do sprz臋tu to ni膰 innego co w marketach tanie chi艅skie sprz臋ty tylko troche lepsza obudowa osobi艣cie odradzam.
  • wiola 2013.01.07 15:04:09
    powinna by膰 widoczna informacja o tym, 偶e "firma" nie przyjmuje zwrot贸w a takowej nigdy tam nie widzia艂am...
  • iwka 2013.01.20 21:45:27
    Ja ostatnio kupilam w lidlu spodnie snowbordowe w promocji .Po przyjsciu do domu i przymierzeniu okazalo sie ze prawa strona spodni jest wezsza,zle zostaly skrojone albo zle zszyte.Myslalam zeby je oddac,ale z tego co tutaj czytam nie ma to sensu.Zenada.
  • Damian 2013.01.24 15:43:23
    W Lidlu w Pruszczu Gda艅skim odm贸wiono mi przyjecia i zwrotu za przepalona 偶ar贸wk臋 energooszcz臋dn膮 Livarno Lux. Kierowniczka pokaza艂a mi regulamin, kt贸ry wisi w rogu sklepu i o艣wiadczy艂a, 偶e nie ma zwrot贸w 偶adnych 偶ar贸wek. Poczu艂em si臋 jak w filmie " Misiu" scena z p艂aszczem. W ka偶dym sklepie opr贸cz LIdla z wymian膮 nie ma problemu. Tu sie traktuje cz艂owieka jak z艂o intruza. Wi臋cej 偶ar贸wek w Lidlu nie kupie.
  • BoMali 2013.02.03 13:46:25
    Wczoraj kupi艂em w Lidlu w Gdyni ul. Morska o m godz. 19 Myjk臋 ultrad藕wi臋kow膮. Sprawdzi艂em dzisiaj. Nie dzia艂a. Odnios艂em. Uprzejmie przyj臋to. Nie ma ju偶 na stanie innej myjki na wymian臋. Spisano protok贸艂, got贸wki nie mog膮 mi odda膰 bo ten asortyment nie podlega zwrotowi i kazano przyj艣膰 za dwa tygodnie. Nie mam pieni臋dzy ani myjki. Witam Lidl w klubie dziadowskich market贸w
  • Olka 2013.02.22 23:04:38
    LIDL Ostr贸w Wielkopolski ul Pozna艅ska - obs艂uga pod wszelka krytyk膮.
  • kasia 2013.03.27 14:30:02
    Odda艂am towar do sklepu , najpierw 偶e nie mog膮 potem jak m膮偶 stanowczo powiedzia艂 偶e ma do tego prawo Towar przyj臋to i oddano kas臋.
  • marek 2013.04.02 17:38:50
    tydzien pred swietami zakupilem alkochol w lidlu w Pyrzycach na impreze urodzinowa przy stole okazalo sie ze zamiast bolsa bedziemy popijac wode.poszlismy do sklepu pani kierownik na tej zmianie przyjela butelke ale poprosila zeby przyjsc w innym terminie bo ona jest tu tylko na zastepstwie i nie moze podjac zadnej decyzji.Tak bylismy odsylani trzy razy.Dis dowiedzialem sie ze ta pani byla niekompetetna do przyjecia takiej reklamacji Tak ze kupilem sobie butelke wody za czterdziesci kilka zlotych i w przyszlosci musze prubowac alkochol przy kasie
  • sysunia 2013.04.05 09:59:27
    A ja kupuj臋 w"Aldi" i mam spok贸j.Ca艂e 30 dni na zwrot bez zb臋dnego gadania!!!
  • uparty 2013.05.22 00:00:29
    Popi- erniczy艂o si臋 wam w d --- upie, my艣licie 偶e jak wam si臋 towar nie podoba albo nie spe艂nia waszych oczekiwa艅 to wam si臋 wszystko nale偶y. Prosz臋 przeczyta膰 ustaw臋 o prawach konsumenta a nie mle膰 j臋zorem na prawo i lewo jak to jeste艣cie pokrzywdzeni bo wam d ---upy nie li偶膮
  • Hela 2013.05.23 08:22:09
    w biedronce dokonuj膮 zwrot贸w towar贸w bez problemu !
  • Tomi 2013.05.31 18:00:35
    W Sieradzu - po zakupie koszulek okaza艂o si臋 偶e s膮 za ma艂e, pole偶a艂y kilka(10) dni w domu - zawioz艂e je z powrotem do sklepu, i na miejscu okaza艂o si臋, 偶e na zwrot jest 7 dni. Kasy nie oddali, ale przy kolejnych zakupach pani w kasie odliczy艂a warto艣膰 zwracanego towaru - wi臋c OK.
  • lidyl 2013.07.01 18:55:16
    w lodzi na retkini Lidyl niestety nie przyjmuje zadnych zwrotow, a szkoda bo przez pierwszy rok od powstania przyjmowal, a teraz maja klientow w d...
  • siwa 2013.07.21 00:36:21
    w Bydgoszczy nie ma 偶adnych problem贸w ze zwrotami albo z wymian膮, je艣li jest na co. Pracownik
  • fanfantulipan 2013.10.18 00:27:44
    W Poznaniu w ka偶dym Lidlu przyjmuj膮 zwroty. Kilka razy zdarzy艂o si臋, 偶e chcia艂am zwr贸ci膰 zakupion膮 odzie偶 czy jaki艣 drobne przedmioty i nie by艂o z tym najmniejszego problemu. I zwrotu nie musia艂am dokonywa膰 w sklepie, w kt贸rym robi艂am zakupy. Chyba warunkiem jest tylko p艂atno艣膰 kart膮, w贸wczas trzeba zwraca膰 towar w tym samym sklepie gdzie si臋 go zakupi艂o.
  • kysia 2013.10.30 18:01:05
    Ze zwrotami nie mam problemow. Z panem z ochrony- tak. Teraz nie pracuje osoba, zwolnili gnoja.
  • Lofi 2013.11.09 00:05:24
    M贸j problem 偶e po艂akomi艂em si臋 na pi艂臋 ukos ow膮 kt贸ra zepsu艂a si臋 po oko艂o 2 miesi膮cach. W sklepie kazali dzwoni膰 do serwisu kt贸ry przez trzy dni ci膮gle tylko zaj臋ty telefon i narastaj膮cy rachunek za s艂uchanie automatu. W nerwach po trzech dniach zawioz艂em sprz臋t do sklepu w kt贸rym kupi艂em i ju偶 prawie 1.5 miesi膮ca czekam na zwrot. W poniedzia艂ek zadzwoni艂em na infolini臋 lidla i mia艂em otrzyma膰 odpowied藕 do max 2 dni. We wtorek ponownie zadzwoni艂em i tym razem powiedziano mi 偶e maj膮 7dni na odpowied藕 na kt贸r膮 mam sobie poczeka膰. Dzi艣 w pi膮tek ponownie zadzwoni艂em i jakie偶 moje rozgoryczenie po informacji od Pana 偶e ma dla mnie odpowied藕 kt贸rej chyba nie chc臋!!! Sprz臋t jest w serwisie i nie wiadomo co z nim jest ani kiedy mi go zwr贸c膮. K...a ma膰 jak tu by膰 spokojnym jak tak dziady podchodz膮 do klienta i 艂ami膮 w perfidny spos贸b prawa konsumenta. A jak byk jest w prawie 偶e reklamacj臋 po dw贸ch tygodniach bez odpowiedzi uznaje si臋 automatycznie. Za偶膮da艂em zwrotu kasy i czekam na t臋 choler膮 odpowied藕 kiedy i gdzie.
  • ntwaga 2013.12.28 02:26:37
    23.12.2013 kupi艂am kaczk臋 na I dzie艅 艢wi膮t. By艂y w promocji z dat膮 do 25.12. br., ja kupi艂am specjalnie bez zni偶ki z dat膮 wa偶no艣ci do 27.12.2013r. Zabra艂am si臋 do pieczenia 25.12 i niestety kaczka okaza艂a si臋 popsuta. Zapach by艂 okropny. W ca艂ym domu panowa艂 smr贸d. Spodziewa艂am si臋 go艣ci, wi臋c kaczk臋 wynios艂am do zsypu. Na szcz臋艣cie mia艂am zamro偶onego indyka i zd膮偶y艂am przygotowa膰 posi艂ek dla go艣ci. Mieszkanie wywietrzy艂am, ale zapach d艂ugo si臋 unosi艂. Zaraz po 艢wi臋tach zg艂osi艂am reklamacj臋 do LIDLA. Niestety kaczk臋 wyrzuci艂am i reklamacji nie uwzgl臋dniono. T艂umaczy艂am, 偶e zapach by艂 okropny i nie mog艂am jej trzyma膰 w mieszkaniu przez 2 dni 艢wi膮t (ani w lod贸wce !!!). Nie uwzgl臋dniono moich argument贸w. Jak mia艂am przetrzyma膰 zepsut膮 kaczk臋 przez 2 dni 艢wi膮t ??? I z takim smrodem wej艣膰 do sklepu ??? Mnie to obrzydza i nie mo偶na do tego zmusza膰 klienta! Nikogo to nie obchodzi. To nie jest sklep na miar臋 obecnych czas贸w. Trac膮 klient贸w przez takie post臋powanie!!! Chodzi o sklep w Warszawie na Bemowie - ko艂o Ratusza.
  • mm 2014.01.11 21:09:36
    Czytam to wszystko i si臋 dziwi臋. Nigdy nie mia艂am problem贸w z oddaniem czegokolwiek z Lidla. Swoj膮 drog膮 to sie膰. "G贸ra" ustala zasady i sklepy nie maja tu nic do gadania. Na oficjalnej stronie Lidla widnieje informacja, 偶e towar mo偶na zwraca膰 w ci膮gu 7 dni. Oczywi艣cie w ogryginalnym opakowaniu, z metkami, bez 艣lad贸w u偶ywania. Wyj膮tki s膮 opisane. I tyle w temacie! Niech by mi jaki艣 Lidl odm贸wi艂, je偶eli spe艂niam wszystkie warunki! Ka偶dy Lidl po prostu musi przyj膮膰 mi towar. A nieprzyj臋cie go jest z艂amaniem zasad, kt贸re sami przyj臋li. W przypadku odmowy prosi艂abym z kierownikiem. Warto wiedzie膰, 偶e trz臋sie on portkami przed kierownikiem regionalnym, ten z kolei przed takim na Polsk臋. Prosz臋 tylko nie myli膰 zwyk艂ego zwrotu w ci膮gu 7 dni z reklamacj膮. Ta jest najgorsza. Lepiej ju偶 odwo艂ywa膰 si臋 do tzw. niezgodno艣ci towaru z umow膮. Wtedy np. nie wchodzi w gr臋 naprawa czego艣 co nie dzia艂a, a wymiana na nowy egzemplarz lub zwrot got贸wki.
  • Z. 2014.01.23 20:36:21
    Witam. Od dawna robi臋 zakupy w lidlu. Ostatnio kupi艂em produkt, jednak okaza艂o si臋, 偶e nadaje si臋 do zwrotu - moja wina, nie doczyta艂em na pude艂ku wymaga艅 odno艣nie monta偶u. Zacz膮艂em szuka膰 wczoraj informacji na temat sposobu zwracania i trafi艂em tutaj. Rano szed艂em pe艂en obaw, 偶e nie dostan臋 pieni臋dzy. Jednak kasjerka z u艣miechem poprosi艂a mnie, bym poczeka艂 na kierownika, a ten bez zastrze偶e艅 przyj膮艂 zwrot i 偶yczy艂 mi艂ego dnia. Potem ta sama kasjerka pomaga艂a pakowa膰 produkty do w贸zka starej babci. U艣miechn臋艂a si臋 te偶 wydaj膮c reszt臋 - a kiedy cz艂owiek ma ci臋偶ki dzie艅, takie drobiazgi si臋 licz膮. Taka obs艂uga i traktowanie nie spotka艂a mnie jeszcze w 偶adnym sklepie - nadal b臋d臋 wraca膰 do Lidla. Pami臋tajcie, 偶e jak was potraktuj膮 inni - zale偶y od was. Bycie mi艂ym nic nie kosztuje. Warszawa.
  • Dominik 2014.03.03 15:04:19
    Lidl Wadowice 100% pozytywny komentarz .Mo偶na odda膰 wymieni膰 do 7 dni z paragonem .
  • moni88 2014.05.28 14:58:16
    Ja dzisiaj bez problemu wymieni艂am sukienk臋 na mniejszy rozmiar. Grzecznie czeka艂am w kolejce a pani przy kasie powiedzia艂a, 偶e w takich przypadkach nie trzeba czeka膰. Wszystko za艂atwione szybko i serdecznie. Pabianice :):):) dzi臋kuj臋
  • Magdalenki 2014.09.16 17:31:19
    Czesto kupuj臋 w lidlu ciuchy rowerowe czy do biegania i mnie wkurza 偶e w gazetach reklamowych lidla jest napisane 偶e przykladowo kurtka ma funkcje wodoodporn膮. Jest napisane tylko przy jednej kurtce, reszta w domy艣le jest taka sama a na miejscu okazuje si臋 偶e tylko ta jedna kurtka ma taki materia艂 a reszta w tej samej cenie jest z materia艂u nie maj膮cego takich funkcji. Trafia mi sie to ju偶 trzeci raz 偶e mam co艣 kupi膰 z gazety a na miejscu okazuje si臋 偶e ten kolor akurat nie jest taki jak si臋 spodziewa艂am. Znajomi te偶 czasem mnie prosz膮 偶eby co艣 im kupi膰 bo w mojej miejscowo艣ci nie ma lidla i te偶 si臋 na to nacinaj膮. Ostatnio reklamowali kurtki na rower i te偶 by艂o napisane 偶e wiatroodporna i wodoodporna, by艂o napisane przy m臋skich kurtkach, obok by艂y damskie a jak dotkn臋艂am tych damskich to si臋 okaza艂o 偶e materia艂 by艂 inny i na pewno nie wodoodporny. Od razu zrezygnowa艂am z zakupu. Je艣li chodzi o zwroty i zamiany to z zamian膮 nie mia艂am problem贸w (lidl w Lublinie na romantycznej). O zwrot sie nie pyta艂am bo mnie interesowa艂a wymiana. Siostra w Stalowej Woli te偶 chcia艂a wymieni膰, nie by艂o rozmiar贸w ju偶, to kasjerka sama zaproponowa艂a zwrot.
  • Alutka 2015.01.23 10:25:00
    Zawsze Lidl w Krakowie s艂yn膮艂 z tego 偶e do 7 dni mo偶na towar odda膰. Kupowalam 偶arowki w Leroy Merlin i Castormie, zawsze przyjmowali je艣li by艂y uszkodzone lub nie pasowa艂y. Kupi艂am wi臋c kilka 偶ar贸wek energooszcz臋dnych w Lidlu, przymierzy艂am je w domu ale bola艂y mnie od nich oczy, zanios艂am na drugi dzie艅 do Lidla licz膮c na zwrot kasy tak jak to robi膮 inne sklepy. A w Lidlu o艣wiadczaj膮, 偶e 偶ar贸wek nie przyjmuj膮. Pytam dlaczego to nie jest jasno napisane na stoisku z 偶ar贸wkami?! 呕e przeciez zawsze przyjmowali zwroty towar贸w. Pono膰 jest napisane w regulaminie wi臋c pieni臋dzy nie dostan臋. Ciekawe kto z klient贸w idzie najpierw do kierownika czytac regulamin a p贸藕niej dopiero kupuje!? 100z艂 wyrzucone w b艂oto. By艂am sta艂膮 klientk膮 , a fig臋 wi臋cej na mnie zarobi膮, koniec kupowania w Lidlu!
  • anka 2015.09.07 09:36:42
    Dlaczego nie mog臋 zwr贸ci膰 oryginalnie zapakowanych, nie rozpakowywanych 偶ar贸wek???? Okaza艂o si臋 偶e nie pasuj膮 i z 4 kupionych 3 nie naruszone chc臋 zwr贸ci膰 a nie mog臋- DLACZEGO>?????

Nick:

Tre舵:

Przegladaj

 Gazetki  Marki